Comunicat Romaboira Març COVID-19

Benvolgudes amigues i benvolguts amics AEPer@s…!!!
Degut a l’actual global situació mundial i després del Real Decret Llei 463/2020 del 14 de març pel qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 i on es demana a tothom el confinament durant un període de 15 dies, sentim informar-vos que les activitats previstes per aquest mes de març queden anul·lades.
Així doncs, Divendres 20 de març, l’audiovisual PERÚ-BOLÍVIA, 4 ESTACIONS EN UN DIA i Dimarts 24 de març de 2020, Assemblea General Extraordinària queden SUSPESES i pendents de com evolucioni la situació actual.
Si fins ara en els nostres Romaboira’s us haviem proposat les nostres activitats per sortir de casa, per gaudir de la natura, dels viatges… ARA, estimades sòcies i estimats socis us proposem un exercici d’empatia, de solidaritat, de responsabilitat civil, de consciència, de seny i sentit comú, de quedar-se a casa i sortir el mínim possible i necessari i sempre seguint les recomanacions que ens faciliten.
Recordar-vos que les muntanyes, els camins de ronda, les rutes, les vies d’escalada i ferrates, les coves… no es mouen i fem èmfasi als punts B i C de la pàgina número 12 de la pòlissa de cobertura de la FEEC, la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, on s’anuncien que l’assegurança exclou els riscos fets que per la seva magnitud o gravetat siguin qualificats per l’autoritat competent com a “catàstrofe o calamitat”, epidèmia o pandèmia.  Igualment queden suspeses les cobertures de les llicències de la FCE, la Federació Catalana d’Espeleologia.
Esperem i desitgem que aquest estat millori i s’acabi ben aviat i que quedi com un episodi passat i superat en la nostra història.
Aquesta vegada no ens acomiadarem amb un Salut i muntanya sinó amb un
ÀNIMS I CUIDEU-VOS…!!!
AEP